5. okt. 2012

For en morgen ;)


Våkner til klar himmel + 3 grader og sola på vei opp. Tror nok jeg skal ta meg en lang spasertur i dag etter gjøremålene mine.

Dagen i går var stresset, først Svelvik til butikken, posten og apoteket. Fikk ikke før kommet innenfor døra da kom bredbåndspatruljen for å montere Fibernett. Så var det bare å flytte på møbler, etc. 
Mens jeg holdt på med det ringte det igjen på døra, ei fra Svelvik kom for å se på en av monsterbuksene mine som er til salgs.

Hun ble fornøyd, betalte og samtidig bestilte hun en ny bukse til den andre sønnen sin samt to gensere. Blir så fornøyd når noen vil ha tingene jeg strikker ;)

Strikker på Mariusgenseren er snart ferdig med bolen
 Måtte nesten le når jeg åpnet pakken, det som møtte meg oppå esken var to megastore garnnøster. Har litt problemer med husken så ble ganske forundret over hva jeg har bestilt. Ett nøste inneholder 350g og det er over 800 meter i hvert nøste ;)
Nå kan jeg strikke sjal til hele gata he he.
Det blir nok to herlige pledd til vinterhagen regner jeg med.
 Må innrømme at jeg gleder meg litt til det ;). Har også fått garnet jeg har lett etter lenge, dette er så vakre farger. Tror jeg skal strikke noe til meg selv av dette garnet. Det var 550 meter i nøstet så det kan jo bli noe skikkelig fint av dem, fikk også to hvite i samme type.
Astrid min venninne så garnet, ble helt i fyr og flamme hun ville også ha. Jeg logget inn på siden, butikken hadde igjen ett nøste, jeg bestilte det til henne og noen andre til meg selv, he he. Det er rart med salg.
Her er butikken som skal legges ned
Berits Strikk og Søm 
de har endel fortsatt til salgs, 30-70% avslag så løp og kjøp!
Jeg handlet strikkepinner, oppskriftshefter to herlige nisser og garnet da ;)

Nissene blir nok kjempefine når tøy er strikket til dem. Disse skal være hos meg selv, noe skal jeg jo ha selv også ;)

Nå er jeg ferdig med maling av stolen, skulle lakke den i går men fikk ikke lakkboksen til å fungere,  må jeg nok lese bruksanvisningen på boksen. Kanskje det er en feil med den, pleier å få ting som ikke fungerer ;(.

 Ikke akkurat proft men sikkert veldig artig å få i gave noe som er veldig personlig ;) jeg hadde satt utrolig pris på en slik iallefall ;)

Nå er klokken snart ni, kanskje på tide med frokost, te og litt husarbeid. I dag skal alt tøyet vaskes.

Ha en fantastisk helg der ute, håper været holder seg slik i hele helgen.

MIRRA

Ingen kommentarer: