3. okt. 2012

For et vær

Her pøser det ned, skikkelig vind, men det er da +11,5 grader ute. Skulle flyttet hyller inn i garasjen i dag men tror vi drøyer den til det blir godvær igjen.

På strikkefronten er jeg nå klar for mønsteret på bolen til Mariusgenseren. Det går senere med pinner nr 3, men ikke rart at man føler at man ikke kommer noen vei når jeg i det siste har strikket med nr 7 ;).

Pakken jeg sendte på torsdag til hun som hadde bestilt så mye av meg er fortsatt ikke kommet frem til henne. Jeg måtte ringe Svelvik for å spørre om pakken var der, men nei han hadde sendt den videre han. Fikk hjelp til å spore den ,da lå den i Drammen. Så fartet den til Oslo for så videre til Stavanger. Nå har den ligget i 24 timer der, helt utrolig ikke rart det tar lang tid. Godt man kan følge med, he he den kommer nok frem en dag........ 

Oslo Anorakken som jeg sendte samtidig i brev kom ikke frem før i går den heller og den skulle bare til Vestby rett over fjorden her.......5 dager med A post litt utrolig det også.....spør du meg.
 
Driver forresten med stolen også, i dag skal jeg ha den helt ferdig. Den skal jo lakkeres også, det tar vel tid med tørk regner jeg med. Synes den blir artig, er litt stolt av meg selv da...



Nå får jeg vel sette igang med dagens gjøremål, det er kun 18 grader inne så kanskje jeg fyrer opp. Klesvasken tørker jo fortere også når jeg setter stativet forran peisen.

Ha en fortreffelig onsdag videre.

MIRRA

Ingen kommentarer: