13. okt. 2012

Genser i retur

TIL SALGS KR. 800,-, STR XL

Da har jeg mottatt pakken med retur av strikketøy jeg har solgt. Det er faktisk første gang jeg får klager, men forstår selvfølgelig hvorfor.Garnet jeg har brukt er veldig skjoldete så nå skal jeg kontakte garnprodusenten for å klage.

Dorthegenseren ville hun ikke ha, var for stor, det er jo greit får sikkert solgt den på nytt. Strikker ny Oslo anorakk men skal da bruke andre farger etter avtale med kunden, det forstår jeg.

Ellers så har jeg vasket her i huset, vegger etc, er nå ferdig med 3 av rommene. Det har således ikke vært rare strikkingen den siste uken. Får ikke til noe føler jeg. Begynte jo på ny Dorthegenser til meg selv
For det første ble den veldig hullete og  slaskete, klarte selvfølgelig også å lage den for kort.......
Men det er bare forstykket, men masse jobb alikevel.

Ble litt lei så startet på et sjal, det ble heller ikke noe særlig....
Var en tur i Sveige på torsdag, da hadde jeg med meg et nytt strikketøy. Valgte da et annet  garn, men fikk  heller ikke dette til, att det går ann sier nå jeg.

Tre ting å rekke opp på tre dager, er det mulig..... Men det stopper ikke meg, så i går begynte jeg igjen på Dorthegenseren tok med en ekstra tråd, bruker nå Drops Delight i melert garn i tillegg. Nå ble det slik jeg vil ha den, endelig sier nå jeg he he
Ganske så stor forskjell ;) endelig .......
Har nå begynt på armene, er vel halvferdig med første.
      Deilig å strikke noe til seg selv også innimellom. Tøfler skal det også bli både til han og meg for her er det gulvkaldt om dagen.
Nå nærmer det seg jul, har nå funnet frem oppskrifter på julestrikk, garn er handlet så skal snart sette igang. Gleder meg skikkelig til nissene mine er klare, har funnet mønster til klærne de skal ha. Fikk et tips med gratis oppskrifter her om dagen, masse flotte oppskrifter

Ha en flott helg videre
Mirra

Ingen kommentarer: