20. okt. 2012

Lørdags kveld, koser meg alene

I kveld ble vi bedt til naboen på mat og noe attåt. Jeg avslo for har så intens hodepine, migrenen har slått til igjen, nå er det mange måneder siden sist.

Men vi hadde besøk i går til langt på natt,  så kanskje det er like greit sier nå jeg ;). Strikke gjør jeg jo, sitter med bena i sofaen og har tv og pc`n på så jeg kan kose meg alene også jeg da.

I morgen skal vi til Marita for å feire bursdagen hennes, det gleder jeg meg til. Guttene skal opereres begge to på mandag, de må da være hjemme i 14 dager. Håper det går greit med begge to og at de ikke får så forferdelige smerter.

Jeg strikker en overraskelse til dem, gleder meg til opplevelsen med å gi det til dem ;) Bilder kommer til uken ;).

Har jo selvfølgelig strikket et sjal til og godt igang med et nytt, så ligger ikke på latsiden denne damen nei.
Teppene jeg skal hekle gleder jeg meg til å begynne på. Det ene har jeg jo endel lapper til allerede, der mangler jeg 14 lapper. Det er fra Drops sine oppskrifter og garnet jeg bruker er Karisma. 100% super wash ull.
Det andre er fra Pt Desegn hefte 93 mønsteret heter 93-1419
     Til dette teppet går det 950 g av Pt2.

 Det andre teppet er det jeg har begynt på fra Drops
Nå får jeg vel begynne å montere den ene gaven.
Ønsker de som titter innom en fortsatt flott helg.

Mirra   

Ingen kommentarer: