8. okt. 2012

Ny uke nye utfordringer

 Dette er det jeg strikket i september ;)
Det er så artig å se hva man har gjort hver mnd.
Denne helgen har som vanlig gått fort. Fredag malte jeg ferdig stolen, nå er den klar for levering. 
Lørdag fikk vi besøk av Marita og guttene. Vi storkoste oss som vanlig, guttene hadde med DC`ene sine så de var opptatt med å spille og inkludere meg med det ;)
Dette bildet har onkel Simen tatt, kjempekoselig bilde.
Strikket ikke i det hele tatt på lørdagen, det er unormalt ;).

Det har vært et helt utrolig vær i helgen, satt ute på søndagen, litt kaldt men sola skinte så det ble da varmt der jeg satt.
Marita hadde med seg en stor handlepose med garn. Kattene hennes har begynt å spise opp alt de kommer over av ull. Nå er Mariusgenseren, Oslo anorakken og garnet hennes blitt spist på. Ergelig, hun er veldig trist, men da de begynte på jakken hennes var det nok. Derfor alt garnet til meg , så jeg får vel bare sette igang med nye gensere til guttene på nyåret.

Strikket ferdig genseren til Ellen, den ble altså så myk og god. Det er et par nøster igjen, tror jeg lager meg tøfler av det ;)
Denne er strikket som mønsteret, tror en M størrelse ville svømt i den. Vil tro det er en L/XL.

Når genseren var ferdig montert begynte jeg på en til meg selv. Bruker det nye garnet, det store nøstet jeg fikk i siste forsendelsen ;)

Har strikket ferdig forstykket og er snart ferdig med første arm. Men dette er jo helgearbeid så får vel begynne med bestillingene mine igjen i dag. Mariusgenseren er snart klar, armene skal påbegynnes i dag. Regner med å ha den ferdig på onsdag. 

Ha en flott kommende uke jeg skal vaske tak og vegger i Tv stua og ommøblere litt der inne.

MIRRA

Ingen kommentarer: