16. okt. 2012

Nye UFOèr og bestillinger



Så nå er jeg igang med tøfler til meg selv, da blir det godt og varmt på føttene mine. Skal så strikke til gemalen også, han får vente....... til mine er ferdige.

Her er det bare 4 grader ute og 18 inne, så nå har jeg akkurat fyrt opp i peisen. Tror jeg gruer meg til vinteren i år, fryser så skrekkelig både på fingrene og føttene.

Kattene har fått seg ny sofa, skal si de koser seg. La på et pelspledd, det er Kevin som koser seg mest, Sofus ligger der når Kevin trekker inn på gjesterommet ;)
 
sover han skikkelig godt ;)
Dorthe genseren blir til jakke. Har nå bare fra halsen og opp igjen på andre forstykke Lommen jeg lagde er for liten så den får jeg strikke litt til på. 
 
 Tøflene er fra boka jeg kjøpte meg for en uke siden
falt for disse sjalene, tror jeg må strikke de i Drops Lace for har bestilt noen fedd ;) det er jo salg på det garnet denne mnd. hos Strikkenett.no, løp og kjøp før oktober er over.

Planene var at jeg skulle begynne på babydressen i dag, tror jeg strikker ferdig tøflene først og resten på jakken i dag og i morgen. Venter jo også på garnet som er bestilt til andre ting hun skal ha.

I går bestilte jeg garn fra Litas-Garn, Nøstenett og Strikkenett.  Fikk bestilling på 4 par sokker i går, det har jeg garn liggene til

Ha en flott uke videre, håper det blir litt bedre vær for har noen ting jeg skulle ha gjort ute før snøen kommer.

MIRRA     

Ingen kommentarer: