26. okt. 2012

Så skriver vi fredag igjen.

Kjenner jeg fortsatt er virrete og har planer ann mass!
Se bare her hva jeg driver med ;)
Her er det sokker, skal ha ferdit 4 par innen mandags kveld
To Skappelgensere, den ene er nesten ferdig
og den andre har jeg snart strikket første armen på.

Har også fått bestilling på en til dette er garnet jeg skal bruke.
   Et nydelig garn med to tråder, kjøpt hos LitasGarn.
Sjalet jeg skulle hatt med til Marita på søndagen fikk jeg ikke ferdig, hun var innom her om dagen og likte det veldig godt. Det skal brukes til hennes Dorthegenser.
Nå fikk jeg akkurat telefon fra henne, de er på legevakten med Mikael, han er ikke tess etter operasjonen på mandag. Hun regnet med at de måtte legges inn. Huff, blir så engstelig så krysser fingrene for at alt går greit.

Er også igang med Oslo Anorakk som også skal få bukse, dette er en fødselsgave.
 
Så har jeg funnet frem noe av garnet jeg hadde liggene på vent til hobbyrommet var ferdig. Skal si det var mye mer enn jeg husket...
I tilegg har jeg jo to store kister fulle og masse på hobbyrommet. Tenkte jeg skulle telle opp gram eller meter, men det tror jeg ikke jeg gidder rett og slett. 
Skal finne garn til et oldemorsteppe, greit å minke lageret.

Ellers så har jeg med akkurat passe tempo mottatt bestillinger, tror jeg har arbeid langt utover januar og det er jo bra.

Nå får jeg vel sette meg til å strikke disse sokkeparene. Ønsker alle som er innom en riktig god helg.

Mirra
 
 

Ingen kommentarer: