30. okt. 2012

Sokkene levert ;)

Hadde mål om å levere sokkene til naboen i går, jippi klarte det ;)glemte å ta bilde av de ferdige, men her ser man hvordan sokker jeg lagde.

Nå er det strikking av korrigeringer, ny Oslo Anorakk samt babydress som står for tur. Sitter med anorakken nå, har akkurat tatt den frem.

Vi har vært hos søta bror i dag, deilig vær, vindstille og bare sol. Kan det bli bedre når man er ombord og seiler mot Strømstad.  I dag var det ikke så mange folk, hverken på båten eller på senteret, litt deilig.

Mathias er igjen på sykehuset, ble lagt inn igjen i går. Stakkars alle sammen, man blir ute av seg når noe ikke går greit etter operasjoner. Håper han slipper den 3 operasjonen, de har han nå inne til sjekk og kontroll, blir der iallefall til i morgen.

  Fikk forresten også kjøpt meg en vinflaske for trenger den til jul med en ny tovet vindame tredd over ;)

Nå får jeg vel fortsette med bestillingene mine, gleder meg. Tror det er den beste medisin både for kropp og sjel jeg da. he he

Her ligger det vel kanskje 1 cm snø, he he ikke på veien men på gresset og terrassen. Gradestokken viser -1,4 ute og 17,7 inne så her skal det fyres, men må ut å hente ved....

Ha en flott kveld videre, kryper vel tidlig i seng i kveld for vi våknet før 5 i dag. Kanskje reisefeber he he.

Astrid min venninne og hennes datter kommer hjem i morgen fra Playa Del Ingles, kanskje det blir besøk på meg snart ;)

Har forresten fått pakken med sokker, gleder meg til jeg har tid til å strikke disse.
Fjellsokker     

Ingen kommentarer: