19. okt. 2012

Strikkedilla og garnsamler

Ja oversikten sier vel sitt, har i dag bestilt mer garn, fikk  bestilling på gyngestolteppe, to barnegensere og en Dorthegenser. Herlig, men nå klarer jeg nok ikke flere bestillinger før etter jul tror jeg ;)

Garnet jeg skal strikke Dorthegenseren er et Mohair garn i lyseblått, gleder meg til jeg får garnet dette blir spennene.

Har nå strikket ferdig to sjal og er godt igang med det tredje av garnet jeg fikk forrige dagen ;)
Garnet er godt å strikke av ;)
Disse blir nok til gaver regner jeg med ;) Tøflene ligger nå klare for toving, skal tove i løpet av helgen. Er igang med mannen sine også. Strikker litt her og der, har således veldig mange UFOer om dagen......

Er forresten veldig spent på reaksjonen til han som får stolen jeg malte på , gleder meg til oppdateringen.

I kveld setter jeg igang med bestillingene mine igjen, har ligget litt på latsiden der de siste dagene....må lage litt utenom også.

Så forresten på God morgen Norge i dag, der har de allerede begynt å snakke om julen..... litt tidlig, men kanskje ikke for de som skal strikke og hekle litt pynt og kanskje noen julegaver da....

 Ønsker alle som titter innom en riktig god og kreativ helg.

MIRRA  

Ingen kommentarer: