23. nov. 2012

Garn og atter garn

Her kommer det pakke på pakke med garn, det er så herlig.
I dag kom det garn med DHL på døra fra LitasGarn, 24 nøster
Her går det i Skappelgensere, nå har jeg bestilling på 3 nye før jul. Garn er bestilt kommer nok ikke før på mandag.
Har nå ryddet på plass garnet og laget ferdig oppgavene i Ikea boksene mine, blir nok ikke ferdig med det første. ;) ;)

Babydressen jeg strikker på blir ikke pen, det er faktisk første gang jeg sliter med et strikketøy. Nå har jeg strikket 4 ben, og 2 armer ingen er like så nå har jeg rekt opp alt igjen. Vil i løpet av dagen gi beskjed til hun som har bestilt den. Det er ikke koselig å sende fra seg noe som man ikke er fornøyd med. Strikker med pinner 2,5 da skal det jo bli pent egentlig........

Har kjøpt meg mønsterhefte
 fra Viking og Norway 0912.
 Der var det selvfølgelig noen
 flotte gensere jeg kan strikke 
til guttene.Den røde hette genseren vil jeg fjerne prikkene på .

Skal bli artig med litt nye modeller også.
Garnvalget til kommende arbeider blir slik


Skappelgensere skal jeg også lage i disse fargene

Min nye telefon har ankommet Svelvik Postkontor, ny PC kommer 3.12 og garnpakken fra 
 er under veis ;).
Pakken fra Strikkenett.no er snart underveis kanskje jeg får den allerede i morgen ;)

Fibernettet er innstalert og alt fungerer så bra, eneste problemet er at mitt nettverkskort ikke kan oppgraderes, derfor måtte jeg ha ny pc ;) men denne jeg har er jo flere år så kanskje det var smart å bytte den ut.

I helgen har vi ingen planer, det er godt å bare kunne slappe av, pusle litt rundt og ta det bare rolig.

Nå er det helgevasken som står for tur før jeg tar helgen.
Ønsker alle som titter innom en riktig god helg.

MIRRA 
 

Ingen kommentarer: