30. nov. 2012

Helg helg helg :)

I morgen skriver vi 1 desember, da blir det kos i Svelvik sammen med MMM, Ellen og Else. Skal bli koselig med julestemning, sang masse mennesker og selvfølgelig handle litt fra bodene i gatene ;)

I dag har jeg fått beskjed om at min nye PC er på vei, så ar den vel her i løpet av dagen. I dag sto vi opp kl 6, det er så herlig. Opplevde soloppgangen, det er jo bare vakkert ;)
På strikkefronten går det fremover. Hadde litt uflaks med Oslo Anorakken til Mikael, han har vokst så den var dessverre for snau, da går den heller til salg. Skal sette inn litt i en annonse på Finn til uken.

Begynte på Mathias sin Oslo anorakk, der klarte jeg velge grått garn som det bare var ett nøste av, he he. Rakk den opp igjen og begynte med annet garn, har snart kommet opp til armene.
 Guttene er jo 5,5 og 4,5 år, passer denne ikke Mathias kan jo Mikael få den. Skal iallefall prøve før jeg starter på en ny.

Fikk pakke med garn til to nye Skappelgensere på onsdags kveld. Begynte på den ene i går, er snart ferdig med første. De skal til Gjøvik begge to.
 Denne blir jo så delikat og herlig ;), gleder meg til den er montert.
Den andre er i mørke grå her er det originalgarnet som skal brukes, den hvite er Drops Alpaca og Vienna.
Blir nok ferdig med disse innen mandag, da sender jeg pakker alt som er ferdig av mine bestillinger.

Når Marita og guttene var her på onsdag fikk jeg klar beskjed om hva Mathias ønsket seg av ting jeg kan lage. Det var hals som ikke klør, den skal være gul. Begge gutta er like fasinert av gulfargen ;). Nå har jeg tittet på Strikkenett, funnet okergult i alpaca så får vel sende en bestilling på det i løpet av dagen ;).

Hekleteppene som er på bestilling skal ikke sendes før etter jul så nå fikk jeg frigjort litt tid. Det er godt så jeg får laget det jeg ønsker meg også til jul.
Vi skal ha en av guttene fra 11-16/12, da skal MM på en liten reise til Nederland. Skal bli godt å ta seg noen dager fri, kose seg ,handle julegaver og gå på konsert ;). Gleder meg jeg også for vi skal på barnehagen for der skal de feire Luzia.

Nå får jeg vel begynne å virke litt, ønsker alle som titter innom en flott helg.

Fikk meg nye maskemarkører her om dagen, de er så søte ;)
  


 .

Ingen kommentarer: