13. nov. 2012

Her går det i barnepass ;)

På søndag kom Marita og Mikael, feiret farsdagen med sjokoladekake, nam nam.
Marita skulle igjen på BI, denne gang med eksamen. Mikael skal således være her til onsdags kveld. Martin er hjemme med Mathias, ungene er bedre men ikke helt friske enda. Når man har så lite imunforsvar kommer det ofte etterpåsyker, selvfølgelig....

Får ikke strikket så mye når jeg skal ta meg av han, kanskje godt å ta en liten pause innimellom,. Får jo tips om at skuldrene og armene mine vil slå seg vrange, betennelser og jeg vet ikke hva. Bør kanskje tenke litt fornuft iblandt.

Mikael storkoser seg, men han lengter hjem til de andre også sier han ;), det er jo godt.
Når han sovnet i går begynte jeg på et sjal, fant jo litt garn når jeg ryddet. Sjalet er kjempemykt, garnet er kjøpt på Europris i sin tid, stort nøste, kanskje 300g
 Når jeg ble ferdig, fant jeg frem garn til sjal/skjerf oppskrift her. Dette er ikke strikket men heklet, oppskrift fra Drops, garn fra LitasGarn. De 5 første omgangene er i lyse blått, den siste er en tråd lyse blått og en tråd melert i fargene lys blått, hvitt og rosa/lilla ;)

Når det gjelder Dorthegenserne er nå alle tre ferdig, to sendt og en sendes i morgen. Den rosa melerte er tatt i bruk, passet perfekt og hun er kjempefornøyd.

Den blåe er Marita sin hun tok den med seg på BI så hun er også fornøyd.

 Den siste skal sendes i morgen til Vestlandet, håper også henner blir fornøyd.
Nå får jeg hekle resten av siste omgang på det nye skjerfet mitt.
Mikael skal stelles, han har spist, tatt medisiner så nå er han snart klargjort ;).

Ha en topp uke videre, i morgen er det jo onsdag allerede...