5. nov. 2012

Mandag igjen ;)

Da må jeg bare si jeg er kjempeglad, Mathias er skrevet ut fra sykehuset, endelig ;) Nå skal jeg sette på turbopinnene for å bli ferdig med oppdragene mine.

Er godt igang med babydressen, har nå snart ferdig andre benet. Bruker lang lang tid for dette er smått ,både pinner og garnet.

Det har også denne helgen vært prøver med en av Dorthegenserne jeg skal strikke. Klarte jo å bestille galt garn, har fått det nye korrekte så nå har jeg laget prøvelapper til hun som skal ha den.
 Den første er strikket sammen med hvitt Alpaca, andre er ren lyse blåd, to tråds garn og den tredje sammen med lyse blått Lace.
Valget ble den første. Har strikket ferdig første armen, leveres på torsdag ;).
Har også en bestilling til som jeg er godt igang med, må strikke litt større arbeid for det er ganske slitsomt å strikke dressen. 
Denne genseren strikkes i gråmelert og lys grått Alpaca. Ferdig med bakstykket.
 De to prøvene skal bli til gensere for salg.

Fikk forresten henvendele angåene mine to strikkebager, de er snart på vei til ny eier. Ble litt overrasket, men kjempeartig.
 Har nå gjort de klare for sending vil Vestlandet ;)
 

Kommer sikkert til å strikke meg nye for likte disse veldig godt selv. Tror ikke jeg klarer å lage de like, men fargene skal være de samme. Har jo komponert mønstrene selv.








Nå skal jeg gjøre litt husarbeid, reise på butikken og selvfølgelig sette igang med dressen igjen.
Ha en fantastisk uke der ute.

Mirra

1 kommentar:

Stubbetufsa sa...

Så fine strikkebager du lager!
Takk for at du vil følge meg, det er koselig!
Klem fra nord!