26. nov. 2012

Så er første Oslo Anorakk ferdig, denne er til Mikael. Tror den blir flott i fargene til ham.

Fredag var vi en tur i Svelvik for å hente ytterligere to pakker, en mobil og garn.... At det går ann sier nå jeg, flemte lommeboks aå fikk ikke ut mobilen Måtte leveres ut personlig å da hadde jeg jo ikke med meg legitimasjonen ;(.

Men garnet fikk jeg da ut ;) herlig
Herlig garn ;)
Her skal det bli en Skappelgenser til meg selv tror jeg og to Oslo Anorakker en for salg og en til Mathias.

I dag blir det Apotek og posten  for må jo sette igang med den nye mobilden ;)

I morgen skal jeg til Oslo, treffe ei strikkesnelle fra Troms, blir sikkert flere også, gleder meg til det ;) Det er skikkelig koselig at man får anledning til å treffe andre som har samme interesse Har jo snakket med de i et par år gjennom bloggene våre ;)

Nå får jeg vel gjøre meg klar for Svelvik.

Ha en flott uke til de som titter innom

Mirra     

Ingen kommentarer: