16. des. 2012

3 søndag i advent

I dag våknet Mikael ikke før ved 8 tiden i dag, siste morgenen for denne gang. Vi har storkost oss, han har vært snill hele tiden, ikke noe problem å ha snille gutter. ;)
Strikket ferdig luen i går kveld, Mikael skulle jo ha den med i dag.


Det har blitt litt englestrikking, er nå klar med 5 stk.
Har også fått sendt avgårde mariussettet som er korrigert. Fikset på genser, ny bukse og lue strikket.  Ny Oslo anorakk er også sendt.
Nå har jeg bare igjen Mariusgenseren i størrelse 10/12 år, den har jeg en arm igjen på ca og montering. Skal nå fortsette med strikkingen av den skal sendes i morgen.
 
 I dag har jeg hatt tannværk i hele dag, i morgen skal tanna fikses, må vel få en akutt time regner jeg med. Slik orker ikke jeg gå, smeller til helt oppi toppen.

Ønsker alle som titter innom en flott kommende uke.

Mirra
  

1 kommentar:

Ann Helen sa...

Du verden som det går unna med deg! Blir helt imponert over hva du har rukket i juleinnspurten :) Marius er jo alltid flott, de englene var også skjønne. Regner med det er romjulsprosjekt på pinnene nå?

Riktig god romjul videre :)