3. des. 2012

Advent begynte med

at jeg forsov meg, våknet ikke før 11 på lørdagen.  Blir jo helt satt ut når man starter dagen så sent. Men fikk nå reist med bussen til Svelvik for å møte Marita, Ellen, Mathias og Mikael. Julegrantenning, salgsboder, julesanger og masse folk som koste seg.

Nå har vi fått skikkelig julestemning, snøen lavet ned, - 8 grader og skikkelig vind. Var innom posten på vei hjem, hentet ny pc og selvfølgelig garn ;).

I helgen har jeg ikke fått strikket så mye for vi har også hatt besøk, men har strikket litt i dag.

Den hvite genseren mangler jeg litt garn til, det kommer på tirsdag. Den  grå er jeg godt igang med, har snart ferdig bakstykket og begge armene er strikket. Blir nok ferdig med den i morgen.

Planene er å få sendt avgårde alt på onsdag. Har også fått oppskrift på skappel jakken og kjærlighetsgenseren så det blir vel noen av de etter hvert også.
Nå er det vel på tide å ta kvelden eller natten ;)

Ha en flott kommende uke, ikke stress for mye ;)
MIRRA  

Ingen kommentarer: