8. des. 2012

Alenekos ;)

Da er jeg alene mannen og våre venner forsvant til Drammen, der er det et band som opptrer som spiller bare Deep Purple låter. Herlig musikk, men jeg foretrekker hjemmekos og strikketøyet jeg da, litt A sosial kanskje......

Har nå snart Dorthegenserne tørre, litt igjen så kan de sendes. Her er den siste, den ble veldig delikat og nydelig synes jeg. Brukte Vienna og Alpaca fra Drops.

Sjalet til Marita er jo ferdig, det ble 180 langt, strikket i Drops Alpaca dobbelt
Brikett etuiet er sydd og pyntet litt på, står allerede på plassen sin.
Så er det endelig Pringles trekkene til guttene som jeg ikke har fått tatt bilde av før nå. Skal si guttene er glade i de, spurte om å få en til hver ;) slikt varmer hjertet mitt ;).
Nå har de Karius,Baktus, Fantorangen og disse djevlene, finner vel flere hos  www.mikk-ldesign.org regner jeg med.

Kjøpte meg forresten 96 oppskrifter derfra for noen dager siden ;).


I kveld strikker jeg engler og tøfler, varierer litt.

Ha en topp lørdagskveld, Mirra 

Ingen kommentarer: