13. des. 2012

Det nærmer seg og det går fort ;)

Her i førjulstiden passer vi barnebarnet Mikael. Nå skal vi lage gave til mamman og pappan, gleder oss til det ;)

Det er jo så kaldt ute så her går det i innekos. Han skal være her til søndags morgen, da drar de videre til farfar. Mikael kom på tirsdag, Marita og Martin er på ferie i Amsterdam ;).

Jeg strikker på det siste som skal leveres i løpet av helgen. Pakker er klare for sending, fikk ikke gjort det tidligere som planlagt. Både til vestlandet, midtnorge og et par til sørlandet.
Nissen som skal til min svigerinne begynner jeg på til mandag.
Det jeg har igjen nå er den blå mariusgenseren, den skal leveres på lørdag. Det skal nok gå greit regner jeg med. Har nå funnet frem arbeidet, jo før jo heller.

Luen jeg strikket passet begge småguttene, Mathias fikk den. Nå strikker jeg på en til Mikael også, han trenger jo også noe godt og varmt. Den han skal ha strikkes i Viking Balder.
, lys blått og melert blått.
Julepynting går det trått med, har fikset tv stuen, det er jo der vi oppholder oss mest. Skiftet gardiner og duker. Hentet en søplesekk med julemus og nisser, så ja det har da blitt litt pynt her inne.

Nå er Mikael klar for peppernøtter og julebrus han maser, etter middag skal vi lage gavene. Så er det vel på tide med håndballkamp og gutten i seng for i morgen blir det marsipan vi skal lage å selvfølgelig huske å sende disse ferdige pakkene innen julefristen ;)

MIRRA      

Ingen kommentarer: