7. des. 2012

Herlig endelig helg ;)

Her går det som vanlig i strikking, nærmer meg målet, tidsfrist er den 16, tror jeg kommer i mål før den tid.

Fra onsdag til torsdag har jeg vært på besøk hos Marita og guttene. Vi hadde juleværksted, noe alle satt utrolig pris på..
Vi rakk ikke annet enn å lage tre deiger, steke og pynte.

Guttenenes favoritt kake var grisen og stjernene Det ble en stor haug med disse. To pepperkakehus, guttene fikk sitt eget som de skulle pynte. Skikkelig pyntet ble det ;)
Arnfinn hentet meg når jeg skulle hjem igjen. Var vel hjemme ved 19 tiden i går.
En av Fanagenserne var blitt ødelagt, lagde i dag en tennbrikkett etui av den ene armen, skal bare sy inn brettekanten så skal den på plass på peishyllen.
Sofus likte tydligvis lukten ;)
 
     Er ferdig med begge Dorthegenserne, den ene ligger til tørk
men den andre er klar for sending.
  Nå strikker jeg sjal til Marita som hn skal ha til den lilla Dorthegenseren sin. Bilde kommer i morgen, regner med å ha det ferdig i kveld. Bilde av den hvite Dorthegenseren kommer også i morgen.

Ønsker alle som titter innom en riktig god helg.
MIRRA

Ingen kommentarer: