28. des. 2012

Romjulskos

For en perfekt romjul og julaften så langt ;)
Var hos oldemor til guttene på julaften vi var 9 stk, akkurat passe. Spiste en herlig middag og det flommet over av gaver Tror aldri jeg har sett så mange pakker, he he.

Guttene var helt i ekstase, var vel ferdig med oppakkingen ved 23.30 tiden. Mikael fikk en stor garasje av oss, den hadde han på fanget på vei hjem, se her han sovnet med  garasjen på fanget, herlig.
Da vi reiste hjem var det bare holke på veien, skal si det var ekkelt å kjøre, men heldig vis det gikk greit.

2 dag jul kom MMMM på middag, hadde det veldig koselige, guttene var helt i 100 måtte vel få ut litt energi etter alt som de har opplevd i juletiden :).

På strikkefronten har jeg laget et sjal med oppskrift fra Drops
Garnet er fra LitasGarn, to tråder har jeg brukt.

Så har jeg endelig ferdig Antonskosedress sin genser, mønster fra Picles, den ble sannelig tøff. Det sorte garnet er Drops og det melerte fra LitasGarn.

Nå har jeg begynt med Skappeljakken til meg selv, den er jeg skikkelig spent på.

Ønsker alle en flott romjulstid videre, her skal det bare strikkes og slappes av.

Mirra     

Ingen kommentarer: