10. des. 2012

Så er denne helgen over

Ja endelig kom snøen i dag da, litt ikke mye men nok til at det er hvitt, enn så lenge. Ute blåser det skikkelig så her blir vel alt blåst i kavler regner jeg med.

Begynte i går med tøfler
dette er en ny type jeg skal prøve.
Men når man er trett så blir det ofte feil så jeg la den til side å begynte på engler som jeg skal ha selv i yttergangens vinduer sammen med noen tovede nisser og hjerter.
Disse er nå klare for toving og pynt.

Marita sendte noen ønsker som hun hadde funnet, masse fint fra Picles, så jeg begynte i eftermiddag med en hettelue. Knallfin tror jeg den blir. Dette bildet er hentet fra oppskriften.
Jeg strikker den i Viking garnet Odin, glad jeg kjøte 3 nøster for det holdt ikke med ett. Har vel igjen ca 5 cm med riller før jeg skal strikke den sammen å begynne med kanten forran.
 Jeg strikker med pinner nr 5. Oppskriften kan lastes ned på Picles, de hadde forresten masse flott som jeg skal lage til guttene etter hvert.
I morgen skal vi på tur, får vel ta med garn til neste hettelue.

Tirsdag kommer Mikael, han skal jo være her hele uken <3, gleder meg, da skal vi pynte, bake og sikkert lage litt pynt til mamma og pappa.

Mirra

Ingen kommentarer: