18. jan. 2013

Fræda`n igjen gitt ;)

Begynte dagen med strikking, er nå ferdig med det andre støvel trekket. Mannen vekte meg ved 7 tiden, det er jo så herlig å våkne til nytrukket kaffe.
 
Etter frokost reise vi til Svelvik for å sende pakkene jeg hadde klare, samt å hente garnet til de to luene som jeg har bestilling på.
 
 
I går strikket jeg ferdig tøflene til Lene for Astrid skulle ha de med seg hjem. Tovet de, men den ene halvdelen ble ikke tovet. Merkelig for jeg har brukt samme garn og innfarging????.
 
Klipte av tuppen, den kunne jeg selvfølgelig bruke ;) til noe annet.
 
Skal hekle på pusegarn rundt kanten.
 
Etter middagen har jeg fikset føttene til mannen,  fyrt opp så nå er alt klart for helgekos.
 
Startet på luen til settet, satser på at også vottene blir ferdige i kveld.
 
De to luene starter jeg på i morgen tidlig så jeg får sendt de til mandagen, da skal jeg til undersøkelse på sykehuset i Drammen.
 
Tirsdag blir det tur til Sverige nå trenger vi litt påfyll i kjøleskapet igjen ;).
 
Ønsker alle som titter innom en riktig god helg.
 
Mirra
 


Ingen kommentarer: