19. jan. 2013

Fremdrift ;)

 
 
I går kveld fortsatte jeg på settet. Luen ble ferdig og er godt i gang med første votten. Nå skal jeg legge dette bort litt for skal begynne på de to luene som er bestilt.
 
Har også fått en bestilling på en babydress, den skal jeg levere i løpet av mars. Nydelig den skal være baby rosa. Bildet er fra mønsteret.
denne er fra Temahefte 24 fra SandnesGarn, Babytepper og hentesett.
 
Luene jeg skal strikke fant hun på denne bloggen,
det er jo flott når man legger ut oppskrifter som man har laget selv så andre kan få glede av den ;)
 
Her er det beinkaldt i dag, når vi sto opp var det nesten - 18. Nå har den steget til 16,8 men det er kaldt, jeg holder meg inne i dag gitt ;) godt vi handlet i går.
 
Må t å hente ved, men det går jo fort. Kler på meg godt, det er jo bare herlig å få litt frisk luft, he he.
 
Ønsker dere en flott lørdag videre.
 
Mirra
 
 
 


3 kommentarer:

Rigmor S Volden sa...

..og du holder på :) nydelige farver på garnet ditt Gerd

Anonym sa...

Kjempefint sett.
Hvilket garn har du brukt i sjalet?

MIRRA sa...

Hei.
Her kommer linken til garnet ;)

http://www.litasgarn.com/luksus-premium-garn-magic-ull-deluxe-purple-multicolor-green-brun-bly