23. jan. 2013

Garnlageret øker

Nå har jeg fått garnpakken fra litasgarn har begynt på
ny lue. Den andre jeg begynte på skal rekkes opp, ikke tykt nok garn.
 
Vi var i Sverige i går, stille om bord og lite folk på Nordby egentlig, valgte nok korrekt dag denne gang. Når vi kom hjem var det skikkelig kaldt her. - 18 grader ute manglet ved, men naboen leverte tre sekker det var herlig. Fyrte opp og har nå deilig varme her inne. Til neste uke skal vi sjekke ut tilbud på varmepumper med montering. Det skal bli deilig med jevn temperatur hele døgnet.
 
Nå skal vi gjøre om litt i tv-stuen igjen, det er alltid noe som står i veien for oss. Kanskje det blir bedre denne gangen, tror jeg har snudd om tre ganger før ;).
 
 
 
 
Jakken min er ikke ferdig, strikker på bakstykket men har lagt det til side. Skal fortsette på luene og teppet jeg lager.
 
Nå er middagen i ovnen,bare en halvtime til den er ferdig. I dag blir det råkostsalat, kyllingfile og ris. nam nam.
 
 
Ha en flott dag videre ;)
Mirra


Ingen kommentarer: