4. jan. 2013

Godt Nyttår :)

har vi kommet igang i 2013.
Året begynner for mitt vedkommende med å ikke være så veldiglysten på å strikke. Sikkert noe som går over, men føler meg umotivert.

Har enda ikke blitt ferdig med Dorthejakken til meg selv, men det er ikke mye igjen.


Tror denne fargen vil passe meg godt. Yndlingsfargen er egentlig blått, men bruker bare sort og hvitt stort sett.

Har forresten også meldt meg på Projo vottealong, det har jeg aldri vært med på før så dette skal bli artig. Vi er 205 pr i dg som skal være med;)
 https://www.facebook.com/groups/101696830003842/.


 Disse skal toves, men har bare en ferdig så langt. Mønster til vottene kan kjøpes HER
de heter Brennende kjærlighet.

Nå er det jo snart helg, denne helgen skal jeg begynne på teppet som er bestilt, tror det var 140 ruter som skulle hekles, så tror nok jeg får mer enn nok å gjøre

Ønsker alle som titter innom en fortreffelig helg. 

2 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Heisann! Nå kom jeg fram til deg!
Det ser ut til at du har en alvorlig stor strikkeproduksjon, med all slags fine produkter!
Jeg ønsker deg et godt nytt år, lysten kommer nok når jula er helt ute av huset!
Klem fra nord!

MIRRA sa...

Hei og godt nyttår.
Takker for koselig kommentar. Ha en god helg du også, masse flott hos deg også ;)