8. jan. 2013

Ny Skappeljakke igang :)

Januarvottene er ferdig strikket og tovet. De som jeg har strikket til vottealongen til Projo. Ble velig fornøyd med dem, akkurat passe store. Langt skaft noe jeg er veldig glad i ;)
I dag setter jeg igang med teppet jeg har på bestilling, er skikkelig spent på hvordan det vil bli. Vi plukket ut farger fra mitt lager så det blir ikke helt som originalen. Bilder kommer etter hvert.

Har også begynt på ny Skappeljakke, den er i str M, tror nok denne også blir kjempefin. Garnet er fortsatt fra Litasgarn og Cannes Mohair. Jakken blir akkurat passe tykk og den varmer godt ;)
Nå er det litt husarbeid, en tur på butikken som står for tur før jeg setter igang med strikking og hekling i dag.

-2 grader, tåke og masse is på fjorden,slik er det hos meg i dag. Gleder meg til å gå ut en tur.

Ønsker alle som titter innom en kjempefin dag videre.

Mirra    

Ingen kommentarer: