6. jan. 2013

Så er jakken ferdig

og tatt i bruk. Deilig passe tykk og myk. Varmen kommer sigende når jeg tar den på, det er jo perfekt. Det blir nok flere i andre farger tror jeg ;)

I dag skal jeg begynne på et teppe som er bestilt, det gleder jeg meg skikkelig til. Lenge siden jeg har heklet så mye. Litt hekling innimellom blir det jo men nå blir det jo en større jobb.

I morgen forsvinner jula herfra også, litt trist synes det er så koselig å ha det litt rødt her og der. Nå er det vel på tide å begynne å virke, har brukt morgentimene til å lese nyheter og oppdateringer på diverse blogger og sider.

Ha en flott søndag videre.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skikkelig fin jakke, og farge!
Hvordan garn har du brukt?
;o)

MIRRA sa...

Hei.
Jeg har brukt garnet fra Litasgarn.com Cannes Mohair

http://www.litasgarn.com/sku.fnt2-24427

Anonym sa...

Kjempefin jakke!
Hvis du kjøper garn direkte fra Yarn-Paradise i Tyrkia sparer du ganske mye i forhold til å kjøpe via Litasgarn. Da får du også full kontroll på beløpsgrensen på varene i forhold til momsgrensen.
;o)

MIRRA sa...

Hei Anonym.
Jeg er så fornøyd med garn og service hos Litasgarn så tror ikke jeg vil endre leverandør. Garnet blir fraktet hit på døren det tar fra 1-2 dager etter bestilling. Men takk for tipset ;)