28. jan. 2013

Snart slutt på denne uken også


Nå er fire luer klare, to sendes i morgen til ny eier.


Oldemorsteppet har jeg begynt å montere, har noen ruter igjen. Fant ut at det kanskje var på ride å feste tråder og hekle noen sammen.


Skappel jakken er snart ferdig, har bare litt igjen på det andre forstykket og halsen. Kanskje jeg lager hette på denne ;)

 
Har også begynt på et skjerf som skal få denne på som en hette. Har strikket 52 cm på denne, tror jeg strikket til 60 cm før jeg begynner på skjerfet.
 
Som man kanskje forstår av arbeidet i helgen har jeg kun vært hjemme. Vi har ikke hatt besøk, bare kost oss sammen til langt på natt. Jeg har hatt vekkeklokke på, for ville være tidlig oppe.  Det er sannelig deilig å bare gjøre akkurat hva man vil, spise god mat, høre god musikk, tv fri noen timer, å bare ta det helt piano. Ikke ofte vi koser oss slik som vi har gjort denne helgen.
 
I morgen blir det mer oldemorsteppe og skappeljakken som skal gjøres ferdig.
 
 
MIRRA

1 kommentar:

Jordmor-Hanne sa...

Du er jammen meg effektiv! Jeg klarer aldri å gjøre så mye på håndarbeid sjøl om jeg har fri.