26. feb. 2013

Forøkelse i familien.

Det er alltid koselig når familien øker i antall. Nå har min tantunge fått en nydelig jente som skal hete Ida.
 
Har funnet en dress som jeg skal strikke i rosa garn
 
denne er jo så lekker ;)
 
Er nå ferdig med de luene jeg skulle strikke, de leverer jeg på onsdag. Krysser fingrene for at hun får solgt de vi har laget, hun er på Goggen i Drammen i løpet av helgen.

Har selvfølgelig begynt på ny jakke til meg selv, denne blir i hvitt og gult ;) Tror den blir flott, myk og god i alle fall.
 
 
Lager også lue til, det kommer nok også votter og annet tilbehør.
Dette blir luen. Her har jeg bare vrangbord i jakkegarnet, det andre er grønt og gult. Litt ok med litt variasjon.
 
I morgen skal vi på tur hele dagen, først tannlegen, røntgensenter, Ikea og til sist men ikke minst til MMMM.
 
Torsdag er det søta bror, så er det vel bare å vente på ny tannlegetime.
 
Til helgen har jeg selvfølgelig nye planer, men kommer tilbake til dem ;) skriver jeg de så går de vel i vasken.....
 
På nyhetene sa de det skulle være 9 varme, men her er det fortsatt minus, nærmere bestemt -4,5.
 
Har handlet masse oppskrifter i det siste, nå har jeg hodet fullt, gleder meg til alt bestilt er ferdig så jeg kan prioritere det jeg skal lage til fam.
 
Nå får vi besøk så da er det vel bare å avslutte.
 
Ha en flott tirsdag videre ;)
 
 
 
 


Ingen kommentarer: