21. feb. 2013

GARNLAGERET ØKER ;)


Det ble 61 nøster jeg fikk til fødselsdagen min. Nå er endelig pakken hentet. Dette skal bli klær til gutta, det skal jeg strikke i størrelse til neste vinter. Mathias begynner jo da på skolen så han trenger noe nytt, varmt og godt.
 
I dag er det kaldt her hos oss - 11, men vi har jo varmepumpe så inne er det varmt og godt over alt.
Er veldig fornøyd gradene ligger nå på 20,6 i 4 av rommene, det siste som den varmer opp er litt lengre unna men det er 18,9 mot normalt 16 ca. Vi skal montere en vifte på veggen mellom stuen og kjøkkenet så det blir mer sirkulasjon og varme til kjøkkenet.
 
Ellers sår det i luer på strikkepinnene, skal levere de jeg har strikket til søndag om jeg er frisk igjen da. Har selvfølgelig fått influensa, sliter med de vanlige symptomene vondt over alt, tett, hodepine og selvfølgelig feber nå har jeg 38,7.Ble syk rett etter at jeg trakk tannen på tirsdags kveld så det varer vel noen dager til regner jeg med.
 
Har også handlet mere garn, denne gang valgte jeg garn fra salget hos http://www.yarn-paradise.com ja hva skal jeg si, det ble mengder av garn......mot normalt.
 
Det er jo opptil 8 nøster i pakkene så tror det var 146 nøster, ja jeg er sprø..................kan ikke nekte for det. Nå har jeg lageret fullt så nå skal det ikke handles mere garn på noen mnd.
 
Har jo planene i orden så garnet blir nok fort strikket opp.
 
Ønsker alle en flott dag videre, jeg ligger halvveis under dyna, ser på sprinten det er sannelig spennende :o)
 
MIRRA
 
 
 
 
 
 
 


4 kommentarer:

Anonym sa...

Blir mega impoert over alt du strikker. For et tempo!
En riktig god bedring
;o)

MIRRA sa...

Tusen takk, forsøker å holde tempoet oppe, men feberen stopper meg litt om dagen ;(.

Rigmor S Volden sa...

Mirra, Mirra,..blir stum jeg, masse flott garn, og masse planer og engasjement :) du er kjempeflink :) blir spennende å følge med :)

MIRRA sa...

Takker så mye Rigmor, jeg titter inne hos deg også, kjempeflink er du og rask, masse ideer blir inspirert av deg ;)