11. feb. 2013

Mandag med oppdatering ;)

Mer garn ;)





 
 
Har endelig blitt ferdig med Dorthe jakken. Jeg valgte å sette på hette, sannelig var det smart.
Det ble garn igjen så strikket en lue og er godt i gang med tøfler.
 
På fredag hadde vi besøk, men lørdag var vi alene.
Fikk litt garn på fredagen, garnet er til nye ullbukser til guttene og fanagensere med hette og ugler på.
Klarte selvfølgelig ikke la det vente så startet litt i går.

Har strikket opp til mønsteret, det blir nok ferdig i kveld.
I morgen er det en tur på fjorden så da blir det ikke særlig
med strikk ;). Her en liten prøvelapp med noe av det nye
garnet jeg kjøpte.

Trodde teppet skulle vært ferdig i dag, men det blir nok
ikke ferdig før på onsdag...
 
I dag har jeg fått mere ved, 23 sekker hvorav 4 var 80 l
det var tungt det. Han jeg handlet hos fortalte
det når jeg var ferdig. He he trodde jeg var veldig sliten
av bæringen...... måtte le litt når han fortalte det ;)-
 
Nå skal vi kose oss med ny tv, den er skikkelig flott.
50t og smart Samsung ;).
 
Ha en flott uke videre til dere som titter innom.
Mirra
 

 

 


3 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå, så fin hettejakken ble!
Ser skikkelig god ut å ha på seg også.
;o)

Anonym sa...

Jakken ble kjempefin med hette!
Hvor mye garn går med til en slik jakke med hette?
Gunn

MIRRA sa...

Hei Gunn. Jeg har brukt ca 6 nøs-ter av dette garnet som er kjøpt her http://www.litasgarn.com/melange-mohair-hvit-grtoner-bl

her ser du infoen om garnet ;) Den ble kjempe deilig, varm og god.
Gerd