16. feb. 2013

Stress, stress og atter stress!

Kan ikke si annet enn at jeg er stresset. Her går det i
anbudsforespørsler, finne ut hva som er best. Det gjelder vinduer og varmepumpe.
 
Vi har endelig bestemt oss for type og installatør. Når det gjelder vinduer er vi fortsatt uenige, men det er jo ikke noe hast med det.
 
Har strikket supporter luer i dag, men ga meg ved 5 tiden med det. Strikker litt på de hver dag.
 
Har testet noe garn jeg har kjøpt, synes dette var bra.
Det hvite og gule skal bli jakke til meg ;)
 Det lilla skal bli leggs, vest og pulsvanter, kanskje en liten lue også.

Sort får man alltid brukt, dette  er veldig mykt, har i dag strikket meg en liten lue.

 Grønt er nydelig, sikkert en jakke eller genser av det også.
Har strikket en liten lue med dette garnet med paljetter i vrangbord sammen med det sorte, er snart ferdig med pulsvanter også.
 
 Her er begynnelsen på luen min, den er ferdig.
                                                                                                      
                                                                                  
 Så er det sokkene/tøflene til meg selv. Hadde en del garn igjen etter jakken min, lue har det jo også blitt.
 Har således testet det nye garnet, herlig blir det. Er veldig fornøyd må jeg si.

 
Har også hentet fargekart, skal male tv stuen, men det skal jeg ikke gjøre før man kan ha dørene oppe.
 
 
Rutene til teppet er ferdig heklet, bildet er fra før jeg fikk ferdig alle lappene. Nå sitter jeg med sammenheklingen, det er litt av et arbeid ;). Men veldig artig så se det former seg. Har spurt om jeg skal lage en kant rundt, synes det blir litt stusselig uten det.
 
En stor garnpakke fra Projo Produkter ligger å venter på meg på posten, hentes på mandag eller tirsdag. Da skal det bli dresser til barnebarnene. Bildet er fra mønsteret
 
 
God helg videre :)
Mirra


1 kommentar:

Rigmor S Volden sa...

Flink med garn, flink med foto/bilder, flink med håndarbeid, og wow; så flott en strikkedress jeg ser :)