19. feb. 2013

Varmepumpe i drift

Endelig, nå er den i drift. Er så spent på om det hjelper her i huset med varmepumpen. Både elektriker og montør er ferdig her hos oss. Den er innstilt på 22 grader, gått i ca 1 time, så nå er jeg veldig spent på effekten den gir rundt omkring her hos oss.
 
Strikker supporter luer og er nettopp ferdig med en liten lue og pulsvanter. Måtte jo teste det nye garnet også :)
 
 
Klokken 18.30 er det tannlegen som står for tur. Huff hvor jeg gruer meg. Har jo så vondt i den ene jekselen, tror det blir trekking av den for den er fikset mange ganger før.
 
Skal også få støpt noen andre tenner, det blir kroner på a mor gitt. Når man spiser medisiner går det sannelig ut over tennene det merkes :(.
 
Har jo også kjøpt noen underskap på kjøkkenet som jeg skal montere sammen og få satt på plass til uken. Nytt skap til ventilatoren og et skap til å ha mikroovnen i også. Nå begynner det å bli slik jeg drømmer å ha det der inne, mangler bare flisene over komfyren men de ligger klare for montering de også ;).
 
Har også undersøkt kjøp av ny hev og skyvedør til vinterhagen den vi har er ikke i orden, men fy sier jeg....
Må skaffe kran for å motta, hm hvordan få den inn gjennom huset det er et stort problem når de må ha kran for å få den ned fra bilen. Men får vel sjekke først om det er noen mulighet til å få en snekker som kan fikse den vi har først kanskje...... Det får vente litt. Skal også fikse tre nye vinduer for her i huset går vinduene inn å det er ikke noe særlig. Må ta ned gardinene hver gang vi skal lufte på kjøkkenet....
 
Nå får jeg vel vaske og støvsuge etter arbeiderne måtte o borre en del i stuen.
 
Strikker litt innimellom skal levere luene jeg har strikket til helgen, hun skal selge på torget i Drammen.
 
Ha en fortsatt flott uke, Mirra.
 
Skal hente garnet i dag som venter på posten, stor pakke fra Projo Produkter som hadde salg på Dropsgarn ;)
 
 
 
 


Ingen kommentarer: