5. mar. 2013

Ny uke nye oppgaver ;)

Så har vi kommet inn i mars mnd. sannelig er det snart snøfritt hos oss ;).  Litt overskyet i dag, men det er 4+ ;).
 
Vi passer ett av barnebarna, datter `n er  igjen på BI, vi ha kost oss ute i dag i flere timer i dag.
 
Sittet ute og strikket mens Mikael baser i snøen som er igjen, laget bilbane, iskake med pynt av kongler. Han har også snudd snøen så den er vel borte om et par dager regner jeg med.
 
Strikker nå babydressen tror denne blir kjempelekker.
Skulle jo strikket en annen type en den jeg lager nå. Nå har jeg lagt opp maskeantallet til Fanadressen, hentet en mønsterbord fra en annen dress. Skal også lage rundfelling med klippemasker for det skal være stolper og knapper foran. 
 
Her har jeg klart å strikke feil, mistet en maske midt i mønsteret. Måtte rekke opp alt og begynne på nytt.
 
Gir jo aldri opp, så nå er den strikket om igjen og kommet litt lenger.
 
Sovnet fra hele pc`n i går. Klokken var vel 19.00 tror jeg.
Mannen snakket til meg, men jeg bare sovnet. Skulle jo opp tidlig for i dag har vi vært
i Sverige. Kom hjem ved 16 tiden, nå er alt ferdig utpakket og kaffen er klar. Må jo sette seg ned innimellom også. Mikael har fått en ny leke så vi har lekt en del med den.
 
Nå skal vi snart legge han, er ganske sliten og trett hen også. Vi sto jo opp kl 6 i dag tidlig. I morgen er det tannlegen, det gruer jeg meg til for har betennelse etter at jeg trakk ut en tann for 14 dager siden.
Ønsker alle som titter innom en god uke videre.
 
Mirra
 
Mirra
 
 


Ingen kommentarer: