15. mar. 2013

Så er det freda`n igjen, herlig ;)

Denne uken har flydd fort for meg. Fødselsdagsselskap, bil på verksted, tannlegen, hentet pakker på posten, passet barnebarna noen timer og i går fikk jeg ny pakke med garn.

Strikker jo på dressen, men nå la jeg den litt til side da det er så vanskelig å strikke de første omgangene etter at armene er montert på ;( men får vel fortsette i løpet av helgen.

Jeg klarte selvfølgelig ikke å la være å begynne med noe med det nye garnet ;). Jeg startet med et melert garn, er nå snart ferdig med et sjal. Hekler nå siste pynteblonden rundt.

Det er sannelig artig å hekle litt også.

Hadde store planer for mannens 65 års dag, men det gikk dessverre i vasken. Både bil og tenner må prioriteres, det ble faktisk flere tusen som gikk med til bil og det samme er med tennene. Trist synes jeg det er, men slik er det nå bare.....Finner vel på noe etter hvert.

Nå er jeg alene, skal montere tre klesskap tror jeg, skal bli deilig å få de på plass. Nå ligger de bare på gulvet i stuen.
De blir vel liggende der til de skal flyttes, men det får vente til i morgen.

Sofus blir stor og vakker han også, kosete er han også.
Her ligger han å fanget mitt, har akkurat vært ute.

Brune øyne har han, men det vil han ikke vise når blitzen kommer på ;).

Nå får jeg hekle ferdig sjalet, se litt på Idol før jeg monterer litt.

Ønsker alle en flott helg.