22. mar. 2013

Snart helg og for mange begynner påsketur ;)

 
 
 
Så er jakken ferdig, ble veldig fornøyd. Må kjøpe noen knapper før jeg leverer den. Jakken er selvkomponert med inspirasjon etter Oslo anorakken. Det er skikkelig artig å ekstremiteter litt. Jeg har også begynt på en lang rundhals som jeg også er veldig fornøyd med så langt.
 
Fikk mere garn i går, 58 nye herlige nøster fra Tyrkia.  Rundhalsen strikkes i ett av garnnøstene som kom i går ;) Herlig og mykt garn, som heter Bonito Ethnik.
Fargene går i rosa, grått og offhvite. Har kommet ca 6 cm på vei, det skal bli ca 30 cm bredt.
 
Mønsteret jeg bruker er fra en liten strikkebrikke i en av mine strikkebøker.
 
Nå er det håndtak på forskjellige skap som skal monteres, det er jo en fornøyelig jobb.
 
Ønsker dere alle som titter innom en fantastisk helg ;)
 
MIRRA
 
 


Ingen kommentarer: