13. apr. 2013

Lørdags kveld

Nå har jeg akkurat kommet hjem, ble bedt på pizza hos naboene. Lenge siden jeg har vært der så det var kjempekoselig og egentlig på tide.
 
Nå har jeg tatt frem strikketøyet for nå skal jeg kose meg alene noen timer regner jeg med. Kattene er ute, de leter vel etter noen å krangle med, det er jo tiden nå.
 
I går forsøkte jeg meg på lyslykter til terrassen. Hadde 8 glass fra melkepulver, de er brune men det gjorde ingen ting. Likte best det hvite trekket, men det er artig å forsøke seg med andre farger også.
 
Sjalet jeg strikker så jeg første gang da vi var på strikketreffet i fjor på Hell. Har strikket noen av de, liker godt å strikke de, lett mønster og det går akkurat passe fort.
 
Nå får jeg nok avslutte, ta meg en tur ut å se etter kattene. Begynner å bli for sent for dem nå, he he.
 
 
Til uken har jeg bestemt meg for å forsøke meg på dobbeltstrikk og et fantastisk sjal som jeg har hatt mønsteret til i et år snart ;)
 
Ha en flott helg videre.
 
Mirra


Ingen kommentarer: