11. apr. 2013

Så er det torsdag og endring på programmet vårt:)

Så er strikkenettet mitt ferdig ;)
Det ble akkurat passe til nettet og jeg kommer sikkert til å bruke det både på turer og her hjemme. Så greit å ha rom til forskjellige ting ;)
 
Nettet er jo kjøpt på Color Line, kjempesmart både til å frakte flasker og strikketøy ;)
 
Skappel genseren er ferdig montert og klar for sending til Nord :)
 
Det ser ut som om armene har forskjellig lengde, men de er faktisk like lange ;).
Har pyntet den med skinnskjerfet mitt, det gjorde seg det ;)
 
 
Vi skulle egentlig til Sverige i dag, men med den ulykken ved Liertoppen og snøvær i Sandefjord valgte vi å endre dag for reisen. Vi kjører på sommerdekk for vi hadde pigg i vinter, derfor måtte vi bytte om.
 
Nå vasker jeg heller klær, strikker litt har begynt på mars vottene til allongen hos Projo Har nå strikket første vrangbord ferdig, strikker Selbuvotter i Drops Merino extra fine, et mykt godt garn.
 
I går var vi hos legene våre både mannen og jeg, så til sykehuset for røntgen og en tur innom MMMM før vi returnerte hjem. En lang dag på vift, startet 10 og var hjemme igjen 17.
 
Vi har bestilt taktekkere som skal begynne denne eller neste uke. Taket vårt var 228 km så det blir litt av en jobb, men taket er flatt så det går vel fort og greit regner vi med. >Satser på at det ikke er noe råte under det gamle belegget.
 
Nå titter sola så vidt frem, men jeg ser skyene kommer nærmere oss fra sør...... trodde vi skulle slippe jeg da.....
 
Nå står det to klesskap å venter på at jeg skal fylle de opp, så kanskje på tide å begynne med det.
 
Ha en topp dag videre.
 
MIRRA
 
 
 
 
 
 
 
 


1 kommentar:

Rigmor S Volden sa...

Flott veske og genser :) nå fikk jeg lyst til å lage meg ei stor strikkeveske..hmm...takk for inspirasjon snille du