7. apr. 2013

Søndag, sol men nå skyer det litt over.

Her går det i sofakos enda. Forkjølelsen eller influensaen er fortsatt ille. Har kost meg inne i denne helgen også. Det blir jo litt kjedelig å bare sitte inne, men er man syk så får man bare godta det.
 
Fikk en bestilling på Skappelgenser, bestilte garn å har strikket den ferdig. Skal montere den i kveld eller i morgen tidlig.
 Denne er i størrelse M.
 
Her om dagen ryddet jeg i de siste forsendelsene med garn. Fikk ide om at jeg skulle strikke meg et mobiletui, glasset blir jo så oppskrapet når den ligger i vesken.
 

 
 
 

 
Likte garnet veldig godt så i går kveld fant jeg frem reise/strikke bagen min. Det er et nett som er kjøpt på båten over til Sverige. Ja den er vel egentlig for frakt av flasker, men jeg bruker den til garn, strikkeutstyr og selve strikketøyet. Den er ganske høy så da får jeg lett med meg strikketøyet med lange pinner ;)
 
 
bagen har 6 lommer, kjempesmart for håndarbeid.
 
Har ikke kommet halvveis enda, men det går fremover. Lager trekket i samme farger som etuiet til mobilen.
 
Gleder meg til å se om dette passer og blir fint på ;).
 
Klokken flyr selv om jeg koser meg på sofaen, nå er det på tide med middagsmat laging :). Ønsker alle som titter innom en flott søndag videre.
 
MIRRAEN
 

1 kommentar:

Rigmor S Volden sa...

Alltid my fint å se hos deg :)