4. apr. 2013

Vel overstått påske håper jeg ;)

Her hos meg har det vært influensa som har styrt påsken . Feber opp til 40, vondt over alt pluss en forferdelig hoste. Har stort sett ligget hele tiden under dyna. Har ikke vært ute av huset før i går en liten tur. Hosten sitter hardt i, men feber har jeg heldigvis ikke lenger .
 
Det har ikke blitt strikking eller noe på meg, men på mandag tok jeg frem litt garn å strikket litt på april votten i vottealongen.
 

 
 
Halsen jeg har strikket til Marita er ferdig, den ble jeg veldig fornøyd med.




 
 
 I går fikk jeg bestilling på enda en Skappelgenser. Bestilte garn fra Tyrkia i går og garnet var her i dag kl 13.00, fantastisk. Jeg har da selvfølgelig begynt på genseren.
Regner med at den er ferdig i morgen.

Vi har vært hos farmor til guttene å feiret dagen til Mathias. Det var samtidig som Maritas eksamen så Ellen tro til igjen, hun er skikkelig snill ;).

Mikael har jo snart fødselsdag han også, han ville feire den hos oss. Det skal bli selskap det er ikke noe problem ;).
Nå er det sannelig helg igjen, godt er det. Skal vaske litt ute, ja om været holder da.... ser lovende ut. På tide å få ut  hagemøblene våre for nå er det på tide å oppholde seg mer ute enn inne ;)

Ha en topp torsdag;)

Mirra
 


1 kommentar:

Stubbetufsa sa...

God bedring! Ekkelt med influensa.
Halsen var super.
Og artige votter!
Klem!