4. jun. 2013

Snart klar for Rørostur ;)

 
Bagene er pakket, sitter bare å funderer på hva jeg skal strikke på treffet og på hytta. Har tenkt og tenkt men det er så vanskelig. Det skal jo være noe lett å strikke når man sitter sammen med så mange :)
 
Begynte på en av dressene, men det er jo så mange nøster jeg skal bruke så fant ut at dette ikke var særlig lurt.
Det blir nok noen votter og et sjal i dobbeltstrikk jeg skal ha med meg oppover.
 
Nå skal vi en tur til butikken, skal ha meg en putekasse til, er så lei at puter ligger i en haug på vinterhagen. Nettbrettet har fått nytt trekk, måtte prøve garnet som skal benyttes til min nye jakke.
.
 
 
Vi reiser ved 10 tiden i morgen, vet ikke hvilke dag vi returnerer til uken, skal bare kose oss og slappe av. Skal forresten feire dagen til Astrid med kake, gave og nokko attåt ;) Har kjøpt en flaske likør som blir med oppover ;)
 
Har skaffet meg mobilt bredbånd så nå blir pc`n med også, greit med oppskriftene som ligger her inne ;).
 
Da ønsker jeg alle en flott uke videre :o)
 
Mirra


2 kommentarer:

Jordmor-Hanne sa...

Kos deg på tur og med strikking :)

Anonym sa...

jajaja, da har dere kommet dere av gårde. ja, det blir spennende.
Så da får dere kose dere med stikking og kakkling. Håper dere blir heldige med været.STOR KOS DER