28. jul. 2013

Blåst, overskyet men sola titter da foreløpig frem ;)

Det er sannelig merkelig hvor uheldig man skal være. Får ikke før kjøpt oss nye utemøbler før kjøleskapet ryker. Men det er jo gammelt så kanskje ikke så overraskende egentlig.
 
Denne uken har det vært mye kjøring hit og dit. Vært en tur i Sverige, tre turer til Drammen så fort har denne uken gått. Det har faktisk vært litt deilig å kjøle seg ned i bilen.
 
På terrassen har det vært veldig varmt, vi har sittet rolig å svettet. Men det er jo flott at været er så varmt og godt. Har ikke orket å strikke så mye heller, men litt har det jo blitt.
 
Uglegenseren har jeg lagt vekk, skal begynne på armene, men det blir så klamt å strikke med ull.
 
Jeg begynte heller med litt kluter i bomull,
 
Har strikket en og er snart ferdig med min andre.
 
 
Fredag fikk jeg nytt garn fra Tyrkia igjen, denne gang var det Angora og bomull. Jeg er nå i ferd med å teste det, den blå kluten er et av slagene jeg kjøpte.
 
Denne gangen ble det 5,1 kg så det er masse ;)
 
 
Nå er det vel snart på tide å komme i gang, hadde tenkt å fortsette med maling av huset, men er litt usikker på været så får se det ann litt. Pent blir det i alle fall ;)
 
MIRRA


2 kommentarer:

Jordmor-Hanne sa...

Ja, her var det mange fine nøster å ta tak i :)

Rigmor S Volden sa...

Wow! Trodde et øyeblikk det var regnbuen jeg så :) åh så herligt syn :) nå fikk jeg lyst til å ut og shoppe - lenge siden no egentlig... :)