1. jul. 2013

Mandag ny uke og nye utfordringer

Sist uke var kjempehektisk og koselig. Først var det møte i Svelvik  så besøkte vi Bente og Anja på hytta de leier her i Svelvik. De skal returnere til Sverige på fredag.

Tirsdag først legen så besøk av Bente, Anja, hennes barn og Marita med guttene. Hadde det kjempekoselig, det ble sent men hva gjør vel det når man har ferie.

Onsdag var det rolig, torsdag var det Sverige for oss og en tur innom Drøbak.

Fredag kom Bente og Anja med barna før de reiste hjem igjen. Fredag hentet jeg pakker og fikk fra DHL på tirsdag ;).
 Litt av hvert å strikke i vinter.



Her er jeg i gang med harepus sokker, angrer for at jeg brukte melert garn, men skal nok lage flere av disse med annet garn etter hvert.
 Juni votten i flere varianter, ikke fornøyd, men den blå og rose blir nok den beste som jeg selv vil ha. Blir nok lue og leggs til også ;)
 Masse herlige mønstre innkjøpt, det er 5 bøker til men de har jeg lånt bort til naboen, hun sliter med motivasjonen ;)

I dag har jeg begynt med lamellgardiner, f....sier jeg de faller ned hele tiden disse radene. Men da får jeg vel kanskje lime de fast til klipset, de er nok for vide regner jeg med siden de faller ned ;(
 
I morgen begynner jeg med huset, satser på at alt er ferdig før helgen er over. Venter jo ny terrasse skyve dør men den kommer vel ikke før i august.
 
Nå er det litt husarbeid jeg skal gjøre før jeg fortsetter med den blå og rosa votten ;).
 
Ha en topp uke.
 
Mirra.
 
Her er det forresten ikke fint vær, er lei , men det er varmt nok til å sitte ute ;)

 

2 kommentarer:

Jordmor-Hanne sa...

Så mye fint garn! Det er jo som sukkertøy :) Med så mye nytt mønster, får du nok mye å finne på framover :)

MIRRA sa...

Hei Hanne ;)
Ja ikke sant, jeg gleder meg allerede til høsten. Strikker litt hver dag, men ikke så veldig mye, bare småplukk. Ha en flott sommer videre, her er det jo ikke rare været begynte akkurat å regne.....