10. jul. 2013

Så er det alt onsdag, vind men sol her på Berger ;)

Så har jeg endelig fått startet med rengjøring av huset utvendig. Har nå vasket over halvparten. Slitsomt, men jeg tar det litt etter litt. Har jo noen dager på meg for regner med at det blir noen varme flotte dager fremover.
 
I dag skal vi kjøpe nytt kjøleskap og litt maling så jeg kan få begynt med malingen i løpet av helgen.
 
Arnfinn skal antagelig på båttur så da får jeg sikkert gjort masse på huset.
 
På strikkefronten går det sakte men sikkert fremover. Er ferdig med en gave, bilde kommer senere. Snart ferdig med min nye jakke, har bare ryggen igjen, er godt i gang med den.
 
Det har jo blitt litt mere garn på meg
 
Disse skal bli masse flotte ting regner jeg med, har planene klare her oppe i toppen ;)
 
Har forresten også kjøpt meg mange nye oppskrifter, ble medlem på en side på Facebook som heter GA-strikkedesign, der fant jeg flere flotte oppskrifter som antagelig kommer hit i dag med posten ;).


Dette er bilder fra hennes side .
Bestilt alle tre, synes de var så flotte.
Har også kjøpt noen andre fra en annen designer men de kan jeg ikke legge ut bilder av for det er de kommende julegavene for i år ;).

Fant også en herlig oppskrift på barnegensere som jeg også har lyst til å lage


 
Nå er kl snart 12, får vel sette i gang så vi får handlet så jeg får startet med litt maling fra i morgen. Vi venter fortsatt på terrassedøren, men det er vel ikke så veldig lenge før den er her nå.
 
Mirra
 
 



 
 
 
 
 
 


Ingen kommentarer: