25. jul. 2013

Torsdag og her er det sannelig varmt.

Kan jo ikke klage, vi bruker varmepumpen om kvelden og natten. Nå er den ikke i bruk, dørene står oppe i hver ende av huset, men hjelper det....
Nei da det er hele 25,9 inne.
 
Mannen overrasket meg i går med nye utemøbler til terrassen på fremsiden.
 
 
Vi flyttet det eldste ned på nedre terrasse, det sorte på midten og to stoler på øverste bak huset. Nå er det bare å komme på besk sier jeg, her er det plass og stoler nok ;)
 
På strikkefronten går det i gensere til guttene. Kjøpte meg masse garn og noen oppskriftshefter for litt siden. Fant jo masse flott å lage. Det ble først disse genserne, de skal få hver sin i samme varger men omvendte farger :).
 
Oppskriftsbildet er dette :)
 
 
 
Ellers så går det fortsatt i maling og søvn ;) sovner hele tiden jeg da......
 
Har forresten fått 8 lerret av ei dame, skal forsøke meg på litt tegning en dag. Kan jo ikke bare sitte og strikke. Kjenner det er ganske varmt å strikke med ullgarn, tror jeg strikker noen kluter mens det er så varmt. Det haster jo ikke med genserne ;)
 
Da ønsker jeg alle som titter innom en herlig helg ;)
 
MIRRA 


1 kommentar:

Rigmor S Volden sa...

åh, kjære du, hvem er det som selger disse nydelige mønstrene? Dette var knallfine gensere :) fikk lyst til å begynne med julegaver nesten.... :)