9. sep. 2013

Ny uke, begynner bra med sol og litt vind ;)

Denne helgen har jeg kost meg skikkelig med MMMM, både lørdag og søndag.
 
Det har vært litt strikking, har to halser ferdig og selvfølgelig har jeg strikket på kursets sokker. Vi har å lært å strikke forsterket hel.
 
Øverste hals er strikket i et garn som heter Lang Yarns Super Soxx, tynt og kjempegodt å strikke med ;)

  Denne halsen er strikket med garn fra Tyrkia Ice-Yarn.com

Garn mottatt, har fått pakker hver dag ;). Noe er til bestillingene jeg har fått og annet er til bruk til flere sokker. Har bestilt Bitta Mikkelborgs nye sokkebok som kommer i løpet av denne mnd. Det skal være 52 oppskrifter på sokker i den ;) herlig.
 
Har i dag bestilt to nye nøster hos Projo Produkter, Opal Flerfarget - 4061 Surprise.
 
I dag har jeg ikke begynt å strikke enda, men skal snart begynne. Har vasket klær som henger ute på snoren i solskinnet, gleder meg til å skifte på sengene i dag ;). Skal en tur til Svelvik for å hente pakke, denne gang er det ikke garn he he.
 
Ny forstørret terrasse er på plass, her går det unna både her og der :). Men det skal bli godt å få ryddet opp alt å komme i vanlig gjenge igjen. Har klaget på døra, tror den ikke står i vater for det er vanskelig å få lukket den. Det ser ut som om det er ca 1 cm forskjell øverst og nederst. :(
 
Ønsker alle som titter innom en flott uke videre.
 
MIRRA 
 


Ingen kommentarer: