26. okt. 2013

Lørdag og været blir bare bedre og bedre ;)

I dag har jeg fått boken Varme hender av Augüsta Thòra Jònsdòttir. Mange flotte mønstre men for tiden hekler jeg på tepper ;)

Måtte ha ett avbrekk så jeg har funnet frem sokker og votter jeg skal strikke og selvfølgelig garnet jeg skal bruke til dem.

Har sortert sist innkjøpte nøster for å gjøre de klare til bruk. Her kommer et lite utvalg av planene mine ;)

Sokker



Så har jeg noe garn til halser med pulsvanter ;)
 Pluss noen nøster til av Kauni som jeg har lagt ut før ;)
Jeg er så glad for alt garnet som bare ligger her og venter på meg på nyåret ;) herlig.....
Ellers så ligger jeg etter med stort sett alt, men skal nok klare å ta det igjen. Må bare komme i vanlige rutiner igjen.

Har begynt på ny Dorthe jakke til meg, rosa er vakkert da ;)

Sokkene går det fremover med, skal ikke være ferdig med de før til fredagen så det skal jeg rekke ;)
Bilde av teppet jeg hekler kommer i morgen, skal nok feste tråder og montere noen ruter sammen i løpet av helgen.
Her kommer bildet av den siste tidens innkjøp
 Ønsker alle en god fortsettelse på helgen.

Mirra

Ingen kommentarer: