30. okt. 2013

Onsdag fortsatt sol og et herlig vær




I går var det bare helt fantastisk ute. Satt ute litt med kaffen, kjempegodt. Hadde med meg hekletøyet, det går fremover, men om jeg klarer målet innen nov det spørs.
I morgen tar vi oss en tur til søta bror, trenger litt avveksling i hverdagen. ;)

Det kom en stor herlig pakke på 2,5 kg fra DHL, her var det masse flott garn.
Strikket litt på den ene typen jeg ikke har hatt før. Litt ekkelt å legge opp men å strikke gikk greit.
Jeg bruker jo stort sett bare mørke klær, sort helst så den halsen jeg tester ut nå vil nok sikkert piffe meg opp litt ;)


Har begynt på en sokk Eline av Bitta Mikkelborg også, den blir kjempeflott.

Nå er det vel på tide å sette igang, kaffen er klar, jeg er klar så hva venter jeg på, jo frokost ;)
Ønsker alle en flott uke videre.
Mirra
I dag er det 99,3 meter ned fra terrassen til vannflaten ;) ganske så bratt ned ja ;).

Ingen kommentarer: