1. okt. 2013

Så er vi i oktober ;)

Ja her er det sannelig ikke mye blogging om dagen. Her går det fortsatt i oppussing, lite strikking, men det kommer snart mer.





Uglelue denne er i størrelse 3-6 mnd. Skal også lage  en i størrelse 7 år.




Hallen er fikset med litt ommøblering. Fått fjernet flere skap og hyller, gitt det til gjenbruk.



Rundhals i garn fra Tyrkia



Rundhals i Kauni garn



 Maritas rundhals, strikket større, den går fint rundt 3 ganger.



Er igang med en rundhals som jeg har satt sammen selv. Strikkes i sokkegarn.




Babysokker ferdig strikket, montering gjenstår.






Oslo Anorakk i størrelse 3-4 år strikkes på pinne nr. 5

To nye oppskriftsblader har jeg fått meg, strikkeboken Guttestrikk og selvfølgelig Bitta Mikkelborgs nye bok Sokker, strikking hele året ;) Med posten i dag fikk jeg Mariusboka, nå venter jeg bare på de to siste småbøkene fra Allers.  Her skal det bli masse strikk før jul ;) og etter.......

Når det gjelder oppussingen går det i utearealet. Vi har fått oss vegg mot syd der vi la tak over i fjor, det er alltid vind samt at det alltid regnet inn der. Nå er alt tett så nå er det varmere og tørrere.  Nye terrasser på sjøsiden, har byttet ut gulvplanker og skal endelig få på gjerder.

Denne uken fortsetter med legebesøk i morgen, så mer utesnekring og masse strikk og hekling.
Ønsker alle en flott uke videre, her skinner sola hver dag så vi sitter ute innimellom, herlig å ta kaffen ute i oktober ;)

MIRRA  


Ingen kommentarer: