6. okt. 2013

Søndags kveld.



 Oslo anorakken er ferdig til sending, denne ble jeg veldig fornøyd med ;)


 Tøflene er ferdig strikket og pyntet. Har akkurat tovet dem, garnet på den ene tovet selvfølgelig ikke. Nå er jeg lei garn som er 100 % ull og ikke superwach som ikke tover.......
Alt må gjøres på nytt og garn innkjøpes.

Barnetøflene/sokkene er ferdige og luene .




 Det er ikke bare strikking det går i her om dagen. Nye terrasse gulv, gjerder og vegger. Herlig så godt å bli ferdig med min dårlige samvittighet ;). Under oppussingen oppdager vi at det ene vinduet lekker og det er råttent under panelet. Ja ja det viser seg at tidligere eier bare har snekret en ramme og satt inn glass. Skremmende, men det kan heldigvis fikses. Det er jo tross alt bærebjelker....

 
 Kjøpte meg termomenter med høydemåler. Herfra er det mellom 95-101 meter (pga flo og fjære) ned til Drammensfjorden ;)

I dag har jeg sortert garn, lagt i plastbokser. Det er så greit å legge det jeg skal bruke snart fremst. Sjekke hva man har og selvfølgelig tørket litt støv også.

Nå skal jeg sette igang med andre tøfler må jo ha noe å sette fingrene i når jeg skal slappe av for kvelden.
Ønsker alle som titter innom en flott kommende uke.

Mirra

Ingen kommentarer: